pondelok 1. augusta 2016

Štetce Jessup

Ahojte :)

Dnes mám pre Vás recenziu na kozmetické štetce Jessup. Kúpila som si ich preto, lebo sa mi zdali jednoducho rozkošné, krásne biele - no proste bola to láska na prvý pohľad. 10-dielnu sadu som si objednala na ebay za 12,30 eur (najnovšie som zaregistrovala, že sa dajú objednať aj na pinkpanda.sk). Navyše takýto set štetcov mi v mojej kozmetickej zbierke chýbal a myslím, že za tú fakt smiešnu cenu (jeden štetec vyšiel na 1,23 €) sa oplatilo skúsiť ich a teraz po dlhšej dobe môžem povedať, že to stálo za to. Takže pekne sa usaďte a prajem príjemné čítanie.


Štetce prišli veľmi precízne zabalené v celofáne, v bublinovej fólii a každý štetec mal na štetinách plastový kryt. Čo sa dĺžky týka, tak hrubé majú 16,5 cm a tenké 18,5 cm. Šírka rukoväte štetcov je cca 2 cm u hrubých a cca 1,2 cm u tenkých. Štetce sú fakt dosť husté. Štetiny sú syntetické a krásne mäkké, hebké, veľmi príjemné na dotyk - čo predčilo moje očakávania. Štetiny nevypadávajú. Podľa môjho názoru štetce sú veľmi kvalitne spracované a pôsobia luxusným dojmom. Veľmi dobre sa s nimi pracuje, padnú do ruky ako uliate. Na výber máte z viacerých farebných variant, no ja nedám dopustiť na tieto biele.

Sada obsahuje:

1. štetce na tvár 5 ks
  • Flat Face brush
  • Flat Angled Face brush
  • Angled Face brush
  • Round Face brush
  • Tapered Face brush


2. štetce na oči (príp. na zapracovanie korektoru a pod.) 5 ks
  • Flat Angled eye brush
  • Angled eye brush
  • Round eye brush
  • Tapered eye brush
  • Flat eye brush


To akým spôsobom štetce využijete je len a len na Vás. Nikde nie je napísané, že ten ktorý štetec musíte používať presne na to čo ja. Ja Vám dám len akési doporučenie, ktorým sa môžete inšpirovať. 
zľava doprava: Flat, Flat Angled, Angled, Round, Tapered
Flat brush (plochý štetec) používam na nanášanie tekutého make-upu. Je na to ako stvorený. Pri aplikácii sa štetiny neprehýbajú, vďaka svojej hustote (hustota je úžasná pri všetkých štetcoch z tejto sady). Make-up vďaka nemu krásne zapracujete. Taktiež by mohol poslúžiť na nanášanie minerálneho make-upu, či púdru.

Flat Angled brush (plochý skosený štetec) je rovnako ako predošlý štetec super hustý. Používam ho na nanášanie lícenky, prípadne bronzera. Využívam ho aj na zapracovanie make-upu, zjemnenie prechodov a pod.

Angled brush (skosený štetec) výborne slúži na nanášanie lícenky a bronzera.

Round brush (okrúhly štetec) používam na nanášanie sypkých produktov, na kontúrovanie Jeho veľkosť umožní presné nanesenie bronzera a vďaka jeho hustote prechody zjemní. Dá sa s ním nanášať aj make-up, či lícenka.

Tapered brush (zašpicatený štetec) vďaka svojmu zašpicatenému tvaru veľmi dobre poslúži na aplikáciu make-upu do menej prístupných miest (pod oči, v okolí nosa, úst), príp. na zapudrovanie týchto menej prístupných miest, či na kontúrovanie tváre. Používam ho aj na nanášanie rozjasňovača nad lícne kosti.

zľava doprava: Flat Angled, Angled, Round, Tapered, Flat 
Štetce na oči sú rovnakého typu a tvaru ako tie na tvár, lenže v menšom prevedení. Štetce sú tak akurát hustotou - sú dosť husté, sú taktiež veľmi jemné a neškriabu. Osvedčili sa mi na oči (najradšej mám round brush, ktorý je ideálny na blendenie), na zapracovanie tekutého korektora, či na zapracovanie bázy pod očné tiene.

Na záver asi len toľko, že musím štetce pochváliť. Moje očakávania svojou kvalitou prekonali. Nielen že sú neuveriteľne jemné a hebučké, ale sú aj maximálne husté a práca s nimi je skvelá. Kúpu neľutujem a Vám len a len doporučujem.

Poznáte Jessup, čo na tieto štetce hovoríte? 


♥N♥


PS: Ak chcete dostávať novinky z blogu a nechcete premeškať žiadny príspevok, tak "lajkujte" moj facebook TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára