piatok 26. augusta 2016

St. Moriz Pena pre extra rýchle opálenie

Ahojte :)


Leto sa pomaly, ale isto blíži ku koncu. Ak ste tento rok nestihli dovolenku pri mori, alebo odvtedy už ubehla dlhšia doba - mám pre Vás typ na krásne opálenie ako od mora, ktoré získate behom chvíle. Jeden podobný článok už na mojom blogu je a môžete si ho prečítať TU. Dnes sa môžete tešiť na recenziu samoopaľovacieho prípravku od St. Moriz - St. Moriz FAST self tanning mousse = Tónovaná samoopaľovacia pena pre rýchle opálenie. Ak Vás zaujali tieto riadky tak sa teším a pokračujte v čítaní.



Pena St. Moriz FAST sľubuje skvelé opálenieza jednu hodinku. Umožňuje kontrolu nad odtieňom opálenia - penu môžete nechať pôsobiť:
  • 1 hodinu pre ľahké opálenie,
  • 2 hodiny pre stredné opálenie,
  • 3 hodiny pre tmavé opálenie.

Myslím si, že St. Moriz samoopaľovacia pena pre rýchle opálenie výhodu oproti ostatným produktom tejto značky - keďže z jedného produktu môžete získať rôzne intenzity opálenia a podľa dĺžky pôsobenia sa v danú chvíľu rozhodnete ako "veľmi" hnedá chcete byť. Takže ak sa niekam ponáhľate - aplikujete penu a už za hodinku máte snedý nádych ako od mora :) 

Aplikácia

O aplikácii som už písala TU, takže myslím, že túto časť môžem dnes vynechať, lebo platí úplne do bodky. S tým, že doba pôsobenia prípravku na tele je výrazne kratšia. Len Vás chcem upozorniť na dôležitosť peelingu celého tela pred aplikáciou akéhokoľvek prípravku na samoopaľovanie (nielen tých od St. Moriz). St. Moriz má v ponuke pár zaujímavých telových peelinogv (vybrať si môžete TU), ktoré zabezpečia odstránenie odumretých kožných buniek a vďaka ktorým pripravíte pokožku na následnú aplikáciu samoopaľovacieho prípravku. TYP: Ja vždy telový peeling používam spolu s tými drsnými rukavicami na umývanie (určite poznáte - zoženiete napríklad aj v DM) a tým dosiahnete ešte lepší výsledok. 



Výsledok
Tentokrát som Vám nafotila ako vyzerá moja pokožka pred a po cca 3 hodinovom "opaľovaní" a následnej sprche. So St. Moriz som spokojná, lebo sa už nemusím obávať, či zas nebudem celá oranžová alebo fľakatá :P 
  







Takže dámy, ja už mám nového favorita spomedzi produktov St. Moriz a čo Vy?

Produkt St. Moriz FAST self tanning mousse má 200 ml. Objednať sa dá TU. Cena tejto peny je 9,30 €.

*Ďakujem St. Moriz za skvelý produkt.* 

N♥ 

PS: Ak chcete dostávať novinky z blogu a nechcete premeškať žiadny príspevok, tak "lajkujte" moj facebook TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára