štvrtok 8. septembra 2016

Konopný šampón a kondicionér (Sirael Cosmetics)

Ahojte :)


Dnešný príspevok som sa rozhodla venovať starostlivosti o vlasy. Ako sa hovorí, vlasy sú korunou krásy a preto by sme im mali venovať náležitú pozornosť. V lete sú dokonca zaťažované oveľa viac ako v iných obdobiach v roku, takže verím, že dnešný príspevok bude pre vás prospešný.


Som majiteľkou suchších a dosť zničených vlasov. Preto som sa potešila testovaniu týchto dvoch produktov - konopného šampónu a konopného kondicionéru od Sirael Cosmetics, lebo na starostlivosť o vlasy si dávam obzvlášť záležať. Konopné produkty som ešte nikdy neskúšala, takže toto bola premiéra.


Šampón obsahuje vysokú dávku konopného oleja a aktívnu bylinnú kompozíciu. Je určený pre citlivú, suchú a svrbivú pokožku so sklonmi k tvorbe lupín. Pokožka hlavy bude po použití šampónu hydratovaná, elastická, jemná a vitálna. Vlasy šampón šetrne zbaví nečistôt, navráti im lesk, pružnosť a vitalitu.



Kondicionér zabezpečí regeneráciu vlasov, prinavráti im stratený lesk, pružnosť a vitalitu - to všetko vďaka vysokému obsahu konopného oleja a aktívnej bylinnej kompozície.

Hneď po otvorení ma zaujala vôňa produktov. Nie sú to produkty, ktoré majú výrazne sladké alebo nejako špecifické vône. Vôňu teda popísať neviem, ale je to vôňa taká nenásilná "rastlinná" a vlasy sú po umytí krásne voňavé.

Ako ich používať pre čo najlepší výsledok?

  1. Do mokrých vlasov nanesieme šampónik, vznikne krásna bohatá pena. Vlásky opláchneme prúdom čistej vody.
  2. Teraz sú vlásky pripravené na ďalší krok, ktorým je aplikácia konopného kondicionéru, ktorý sa odporúča pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov.
  3. Aplikácia kondicionéru spočíva v jeho votretí do vlasov. Počkáme 5 minút (ja som čakala asi 10-15, nakoľko mám vlasy fakt zničené) a následne znova opláchneme.


A výsledok?


Na začiatku som nevedela, čo od produktov očakávať a či to čo sľubujú skutočne aj splnia. Po umývaní zostali vlasy vyživené a postupne ako schli zostávali krásne lesklé, takže výsledok stál fakt za to.


Konopný šampónik a kondicionér od Sirael môžem odporučiť pre všetky typy vlasov, je skvelý obzvlášť pre suché (keďže som si vyskúšala účinok aj v praxi) – chválim a určite odporúčam.

Balenia majú objem po 250 ml a cena 5,90 eur.

V prípade záujmu, sa môžete ZADARMO zaregistrovať tu: sirael.registrácia a čerpať výhody členov Sirael
(napr. nižšie ceny všetkých produktov).



Máte s konopnou kozmetikou nejakú skúsenosť? Určite mi dajte vedieť dole v komentároch. 

♥N♥

PS: Ak chcete dostávať novinky z blogu a nechcete premeškať žiadny príspevok, tak "lajkujte" môj facebook TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára